Thursday, January 5, 2012

Apalah Yang Di Buat Agaknyer tu...???

Assalamualaikum...

Selamat pagi jiran-jiran Gadis semua..
pagi ni Gadis bekpes awal..
selalunyer tak rasa lapar langsung..
hihihi...

lauk tengah hari pun dh siap masak
sbb pagi-pagi Gadis dah masak bekal utk husben..

Gadis bekpes ni..
Tempura & Ayam Goreng..
sos : mayonis + cili sos = nyummy ^_^

Petang semalam husben Gadis balik awal..
keje maintenance nyer siap awal...
Gadis pun seronok la...
^_^

mula-mula kitorg khusyuk je tgk tv..
sampai Gadis x sedar yang husben Gadis dh kat dapur...
Gadis ingatkan minum air jek..
sbb cuaca petang kat sini memang panas bawak sampai ke malam..
huhuhu..
senyap je husben Gadis kat dapur..
sekali tengok rupenyer tengah masak..

kalau tak Gadis tak tau husben Gadis masak..
sbb husben Gadis menumis, tu yang Gadis melompat dari tgk tv...
sbb bau yang husben tumis mencucuk hidung..
tapi mmg bau sedap la...



Gadis tengok kat dapur rupenyer husben tengah masak megi..
ermmmmm....sedap jugak dalam hati Gadis..
sbb dah lame x mkn megi...
^_^




dah siap masak...
pedas + sedap...
banyak juga Gadis makan walupun dah kenyang...
^_^


p/s : Sesekali kalau merasa air tangan orang lain memang sedap je rasa..=D

k laa..
see u olss next entry...
^_^

9 comments:

Cikpuan rara said...

aik.pg2 dh mkn megi.hehe

maszull said...

assalamualaikum along...wah mie dah pandai pi dapur n masak sendiri yer...sedap x maggie tu tapi tengok mcm sedap jer...hehehehehe..:)

~ NANA ~ said...

wahhh rajinnye si isteri ni masak...hihi

Gadis said...

@~ NANA ~

wajib merajinkan diri...hihihi

Gadis said...

@maszull

waalaikumussalam...

haah..
dier dh pandai masak sendiri dah..
nnti senang...hihihi

mmg sedap pun maggie tu...=)

Gadis said...

@Cikpuan rara

bukan dear...
petang smlm yang mkn megi tu..
hihihi

nazirah said...

wah bestnyeeee. gadis. da ade org bole masakkan tuk die wiwiwi ni yg tak sbr nak kwen gak ni hehe

Gadis said...

@nazirah

masak sikit2 boleh tu kot..hihihi..

amboii..gadis doakan cepat2 kawin yer..=)

Kotak Mancis said...

perhhh... pagey2 nie klu dapat meggi semangkuk mmg terbaek lah kan... hahhahahaaa