Thursday, August 25, 2011

Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita


Salam Ramadhan yg ke 25..
petang ni Gadis teringin nak masuk contest plak..^_^
kalau ader rezeki Insyaallah boleh menang..
kalau x menang pun xper..
janji try...^_^

nak tau lebih lanjut tentang contest yang dianjurkan oleh 2 gadis ni, try la klik banner tu yer..
^_^


Gambar yang Gadis akan submit utk contest ni cume 1 gambar  je..
x banyak pun..
sbb Gadis x pandai sgt nak mengedit ni semua..
tapi sekadar mencuba ape salahnyer kan..hihihi..
mane tau leh mengasah skill yg ade..

Jom tengok gambar yang Gadis nak submit..


Gambar sebelum edit

Gambar selepas edit 

Gambar ni di snap kat Pantai Puteri Melaka..
dekat je ngan pelantar minyak Petronas..

Gadis nak tag

4 comments:

Lea IsNaw! said...

oo..bagus2
at least ade idea nak update blog

nanti lea selongkar album2 lama2
hehe

Gadis said...

wokeyh lea..=)

DaYaH JeLitA said...

thanks sudi join :)

Gadis said...

@DaYaH JeLitA

same-same dear..=)