Friday, January 31, 2020

Lirik Lagu OST Camelia

12:53 PM 0 Comments


Ku sedari
Ku bukan bidadari
Namun punya cinta
Yang suci luhur
Buatmu kasih
Ku mengerti
Ku bukannya pelangi
Yang akan menjadi
Dambaan pencinta
Memori yang terluka
Akan tetap aku leraikan
Hanya untuk dirimu
Cintaiku…
Dengan sepenuh hati
Jangan pernah lukai
Cintaiku…
Terimaku seadanya
Cintaiku…
Hingga ke hujung nadi
Walau duka menanti
Cintaiku…cintaiku…
Ku sedari
Ku bukan bidadari
Namun punya cinta
Yang suci luhur
Buatmu kasih
Ku mengerti
Ku bukannya pelangi
Yang akan menjadi
Dambaan pencinta
Memori yang terluka
Akan tetap aku leraikan
Hanya untuk dirimu
Cintaiku…
Dengan sepenuh hati
Jangan pernah lukai
Cintaiku…
Terimaku seadanya
Cintaiku…
Hingga ke hujung nadi
Walau duka menanti
Cintaiku…cintaiku…
Ku korbankan jiwa
Demi mu ku rela
Walau ribut datang menerpa
Akan ku buktikan cinta ini
Hanya milikmu saja
Megah di singgah sana
Cinta kita selamanya
Cintaiku…
Dengan sepenuh hati
Jangan pernah lukai
Cintaiku…
Terimaku seadanya
Cintaiku…
Hingga ke hujung nadi
Walau duka menanti
Cintaiku…cintaiku…

Tuesday, January 7, 2020

Suka pergi sekolah ke tak ni??

3:24 PM 0 Comments
Assalamualaikum

Haaaaa
Kisah naik sekolah dah berlalu lama dah rasanya
Tapi anak Uyui yang sorang ni
Bila sampai depan pintu pagar sekolah menangis


Yang peliknya bangun pagi, pakai baju, sarung kasut tak macam rupa tak nak pergi sekolah
Eloknya tanpa sebarang masalah

Bila time balik sekolah Ain dok intai
Eh elok pulak boleh main main dengan cikgu


Damia ni jenis pemalu sangat orangnya
Bila mama nya terpaksa lepaskan tangan dia kat tangan orang lain
Dia jadi insecure & malu sangat
Agaknya nak kurang rasa malu dia terpaksa menangis

Alahai anak
Mama pun kena kental la
Hantar depan sekolah,Damia start nangis mama pun lambai bye bye je la

Hampir seminggu dah sampi sekolah
Dengan harapan masuk minggu ke 3 sekolah berkurangan la nangisnya tu
🥰🥰🥰🥰

#damiaohdamia