Tuesday, January 7, 2020

Suka pergi sekolah ke tak ni??

Assalamualaikum

Haaaaa
Kisah naik sekolah dah berlalu lama dah rasanya
Tapi anak Uyui yang sorang ni
Bila sampai depan pintu pagar sekolah menangis


Yang peliknya bangun pagi, pakai baju, sarung kasut tak macam rupa tak nak pergi sekolah
Eloknya tanpa sebarang masalah

Bila time balik sekolah Ain dok intai
Eh elok pulak boleh main main dengan cikgu


Damia ni jenis pemalu sangat orangnya
Bila mama nya terpaksa lepaskan tangan dia kat tangan orang lain
Dia jadi insecure & malu sangat
Agaknya nak kurang rasa malu dia terpaksa menangis

Alahai anak
Mama pun kena kental la
Hantar depan sekolah,Damia start nangis mama pun lambai bye bye je la

Hampir seminggu dah sampi sekolah
Dengan harapan masuk minggu ke 3 sekolah berkurangan la nangisnya tu
🥰🥰🥰🥰

#damiaohdamia

No comments: