Monday, September 19, 2011

Gown Flower Gurl...


Salam Aidilfitri..
Selamat pagi..

Bangun je pagi ni..
teringat nak updated pasal baju flower gurl..
Baju nyer, kasutnyer n segala aksesori nyer Gadis dah beli awl2 lagi..
tapi x diupdated je..

flower gurl untuk majlis Gadis nnti ader 2 orang kanak2 riang yang comei..
tapi Gadis baru beli 1 je utk baju n kasut..

untuk yang sorg lagi Gadis lom nak mencari awal2..
sbb tgk mcm cepat membesar kalau yang lagi sorg tu..
hihihi..

 Gown untuk flower gurl

 Kasut pun dah siap..

 Siap stokin ...

 Anting-anting pun ader..
permintaan  flower gurl..
hehehe...

Lengkap dah semuanya..

Ermm..
tinggal yang lagi sorg je nak kene cari bajunyer..
hari tu mcm dh jumpe gown..
tapi x nak beli dulu..
takut tbe2 membesar..dah nak kene beli lain plak dah..
huhuhu...

17 comments:

Fariza said...

comelnya. sy xda flower girl. .

iyan shazlind said...

cantik gown tu...sure comel flower girl tu pakai nanti :)

Cik Zimie said...

alala tomeinye.gerammm hehe

beli kt mana tu dear?zimie terpikir gak nak beli baju utk flowergirl tapi tgk harga macam....T_T

Gadis said...

@Fariza

hihihi...
kalau x Gadis pun xde flower gurl.
tapi mak Gadis yang nak flower gurl...=)

Gadis said...

@iyan shazlind

time kasih...

insyaallah mmg comel...=)

Gadis said...

@Cik Zimie

alaa zimie..

Gadis beli kat kedai kanak2 biase je..

Gadis beli x sampai pun rm50.00
^_^

PinKy MoMMa said...

ainnnn comelnyerrrr!
bestnyer di taja semuanyer..serius cantik!

hanizan said...

hani teringin nak flower girl..tp xde anak buah lak, sepupu2 semua dah besar2 mcm mak budak jer...huhuhu

fierul said...

wahhh . comel . :)

Gadis said...

@PinKy MoMMa

hihihi...

xperla kak..
skali skala..
budak2 kan suke...hihihi

Gadis said...

@hanizan

owhh ye ker..
kalau mcm tu..

yang besar2 tu jadikan dayang2..
tukar name..^_^

Gadis said...

@fierul

mekasih yer..=)

ni@ @in said...

msti comel2 flower gurls tu nanti...

Gadis said...

@ni@ @in

mmg comel..

nnto Gadis akan review selepas kawin yer..=)

Mizz Ryn said...

wargh ... comel .. ryn pun sker flower gurl ni .. kalo bleh nk dorg couple .. mcm suwettt je kan .. hehehe .. mlm potong kek pun ok gakz kan ..

Gadis said...

@Mizz Ryn

kalau ader sepasang mmg cantik..
tapi xde sepasang la pulak..
huhuh..

terpaksela gune gurl..
hihihi..=)

Gadis said...

@Mizz Ryn

kalau ader sepasang mmg cantik..
tapi xde sepasang la pulak..
huhuh..

terpaksela gune gurl..
hihihi..=)