Tuesday, October 18, 2011

Hal Dewan Dah Settle...

Assalamualaikum...

Selamat petang semua jiran-jiran..

petang ni Gadis nak story pasal tempat Gadis punyer reception..

Alhamdullillah settle dah..

mula-mula fikir nak buat kat umah..
tapi adik ckp x nak umah berkecah..
so Gadis n family decide bersanding kat dewan..
tapi bukan dewan yang dekat ngan umah..
tapi dekat ngan umah atok..
atok sowh bersanding dekat ngan umah atok..
ok..no problem...
Gadis pun akan nikah kat Masjid Nurul Takzim..
Kat Majidee..hihihi..
mmg dekat sgt ngan umah atok...

 ni la dewan nyer...






hari tu Gadis n family dah masuk dewan ni...
tapi terlupe plak nak amik gambar kat sebelah dalam..
besar jugak la..
siap ader bilik persalinan utk pengantin lelaki
n satu bilik persalinan untuk pengantin perempuan..

Alhamdullillah...

k la..
nnti kiter jumpe lagi next entry yer jiran-jiran...
^_^

p/s : 32 hari lagi...^_^

14 comments:

cik nurulain said...

homaigod. venue kita sama!!!!! i pun buat kat sini gak. :)

bilik persalinan tu ada aircond tak ek?

Lea Isnawi said...

wah2....debaran makin terasa

hehe

Alang Atie said...

Salam dear..i tag u in one of my post for contest.hope u dun mind and u acknowledge it okayh!thanks a lot^_^
www.pelangi-love.blogspot.

Cik Zimie said...

wow nampak cantik la dewan tu.ooo kg majidee ye.rasa macam tau jek kawasan tu.tp jarang ke sana.di macam banyak rumah2 banglo sebuah2 tu ke?hehe

e k i n ♥ y u s r i said...

dah settle 1 perkara yg penting...

Gadis said...

@cik nurulain

wahhh same yer...

nnti boleh tgk2 dlm dewan yer..

pasal bilik tu Gadis x pasti lak ader aircond ke x..sbb Gadis cume tgk je...=)

Gadis said...

@Lea Isnawi

hihihi...

tau x per..

mmg berdebar2 ni...=)

Gadis said...

@Alang Atie

Waalaikummussalam...

thanks yer ..=)

Gadis said...

@Cik Zimie

dewan baru ni cik zimie..

dulu xde..hihihi...

tapi Alhamdulillah dh siap..

errrmmm..rasenyer bukan kot..kat kawasan kpg...^_^

Gadis said...

@e k i n ♥ y u s r i

betul betul..

Alhamdullillah...=)

Wanie said...

nak tanye, betul ke kalau buat kenduri kat dewan pakai duit lagi banyak dari buat kat rumah?teringin nak buat kat dewan gak..

dah tak lame dah tu..weee

Gadis said...

@Wanie

pada pendapat Gadis la kan..buat kenduri kat umah lagi banyak belanje dari dewan...huhuhu

tau x per..nerveous jgk ni..=)

cik anis said...

majlis ain 19/11 atau 20/11 ek?
kalo 20/11 blh la anis menyibuk dtg..sb nk turun jb hari tu..hehe

Gadis said...

@cik anis

majlis Gadis insyallah 19.11.2011

nnti Gadis jemput yer...^_^