Tuesday, October 25, 2011

Solemnization Theme & Reception Theme

Assalamualaikum...

Selamat pagi semuanya....
Alhamdullillah...

Gadis dah pilih warna untuk majlis ijab qabul dan majlis bersanding..
dah tak boleh tukar-tukar warna lagi dah..
sbb Gadis ni suke pada warna warni..
kalau boleh semua warna Gadis nak pakai..
hihihi...

untuk majlis ijab & qabul
Gadis pilih warna light chocolate + gold




untuk majlis resepsi..
Gadis pilih warna Oren + Hitam




ok done...
see u olss nest entry ya...
^_^

p/s : 25 hari lagi

10 comments:

Fariza said...

:) love colorful too.
cantik gadis pilih warna. :)

FY said...

hye gadis..nice theme color..wow,black + orange mmg unik..FY tak penah tgk orang buat lagi..nanti ambil pic and letak kat blog byk2 k..have a good preparation

cik nurulain said...

theme colour nikah kita lbh kurang. ain nye cream n bronze hehe.

amacam preps?

Wanie said...

serabut jugak nak pilih warne kan..wanie yg lambat lagi ni pun dah rancang..kui3..

intan said...

nice colour choice..orange+black look great..=)

Gadis said...

@Fariza

mekasih yer...^_^

tu pun pening jugak nak pilih..

Gadis said...

@FY

hai FY..

mekasih yer...

insyaallah nnti Gadis upload gambar2 nyer yer..
^_^

Gadis said...

@cik nurulain

wahh ye ker...
hehe..

alhamdullillah ok stakat ni..

ain mcm mane?

Gadis said...

@Wanie

tau x pe wanie..

mmg serabut..
tu pun last decision..
jgn tgk kaler lain lagi dah...

wanie punyer kaler aper?

Gadis said...

@intan

thanks intan...=)