Wednesday, December 7, 2011

Wordless Wednesday : 06 ~ Agak-agak apa benda tu yer?

Assalamualaikum...

Selamat Pagi...
^_^

Gambar di bawah semasa majlis perkahwinan Gadis 2 minggu lepas..


p/s : agak-agak yang hitam macam kain tu ape yer..sedangkan masa amik gambar xde kain hitam tu kat tengah-tengah...=)

see uollss next entry...=)

11 comments:

Nurul Husna Abidin said...

x faham la gambar ni...ce gadis terangkan sket...gambar 1st yg ada anak panah n 2nd pic tu

Fariza said...

erk.. hik3. apakah itu?

e k i n ♥ y u s r i said...

apekah?

Lea Isnawi said...

err ni satu gambar ke dua gambar?

nazirah said...

mcm menakutkan je hee

dhiera said...

macam pengantin jerk.. erk~

fazlien said...

ape 2?ngeri je..ni entry lawak ke seram?hehee

Gadis said...

@Lea Isnawi

satu gmbr je dik...=)

Gadis said...

@nazirah

mmg menakutkan...=)

Gadis said...

@dhiera

ye ke mcm pengantin...

Gadis said...

@fazlien

mmg ngeri...

mcm entry seram jugak...=)