Tuesday, February 11, 2020

Cheese Cake Kedai Eco Pun Sedap la !

Haisyy tak jemu ke asyik pergi Kedai Eco je ?
Kadang kadang masuk Kedai Eco tu sekadar cuci mata je
Cuci mata ?

Kalau dah masuk kedai eco tu asalnya cuci mata boleh jadi 1 bakul penuh keluar kedai

Dasyat kan penangan kedai Eco
Tapi kali ni Ain dah tak sibuk nak cari barang lagi dah

Ada je barang baru
Tapi kita lupakan niat mencari barang baru

Kita cari bab makanan pulak
Asyik barang je pun bosan jugak kan


Sekali ternampak Cheese Cake
Tekak ni memang dah terasa nak makan
Nak buat malas, nak beli tu memang tak tercapai kek cheese tu sebab Darwisy nak kek ceklat
Mengalah sekejap 😅
#anakohanak


Ain beli terus masuk dalam ice box
Cheese cake kalau makan sejuk sejuk lagi sedap kan


Sekali buka sekali hadap
Sorang sorang makan 
Perrgghh memang sedap !

Tak rugi pun beli
Sebab RM2.10 je kan

Ini pun rasa tak cukup 1 pek..
Macam nak kena pergi kedai Eco lagi
Alasan sangat kan
🤣🤣🤣🤣

Korang kalau pergi Kedai Eco 
Ambil la satu masuk bakul
Sedap tau 😍

No comments: