Tuesday, January 10, 2012

Bergedil & Sushi & Mouse Pad

Assalamualaikum...

Hai jiran-jiran Gadis...
ramai yang tengok-tengok kan rumah Gadis time Gadis tak de kat rumah...
terima kasih yer...
^_^

Sbnrnyer Gadis baru balik dari rumah MIL di Klang..
tak jauh pun rasenyer..
dalam 1 jam je dari rumah Gadis...
=)

Sebelum pegi rumah MIL sempat Gadis buatkan bergedil daging...
macam bulan pose plak kan makan bergedil ...
tapi kalau family Gadis, x kira la bulan pose ke atau x tetap makan bergedil jugak...
buat sarapan pagi atau minum petang..
memang sedap..=)

selalu peniaga-peniaga buat yang besar-besar..
tapi Gadis suka buat yang comel-comel mcm ni..
senang ,skali masuk je dalam mulut...
hihihi

pastu esoknyer jalan-jalan kat JJ Klang...
boleh tahan la beso nyer...
penat berjalan..hihih..

hari tu Gadis pernah teringin nak makan sushi..
tapi Gadis nak satu je..
tak nak banyak-banyak...
anak saudara husben plak memang suka makan..
so Gadis pun jamah jugak la...
hihihi..
janji tekak tu dh merasa sushi..
sempat snap gambar kedai sushi n sushi je..
makan skali je tapi dah rase mual-mual tekak..
tapi ada yang memang suka makan..
tekak masing-masing lain-lain kan..hihihi
^_^

 macam-macam warna sushi ni kan...
^_^

berada di jepun sekejap...
=)

pastu jalan-jalan punya jalan..
Gadis pun ajak husben masuk kedai buku popular...
niat tu nk tengok novel..
ingat nak grab satu novel..
husben datang kat Gadis...
bawak mouse pad yang comel sangat...
pada gadis memang comel la..
hihihi...

husben tanyer Gadis...''hney nak tak''?
of course la nak kan...
sebab husben slalu tengok Gadis guna mouse pad tah apa-apa tah..janji mouse boleh bergerak..
^_^

comel x?
=D

p/s : nak masak lauk apa yer hari ni?

k laa..
see u olss next entry...
^_^


8 comments:

Cikpuan rara said...

camner buat bergedil tu.resipi xde?heehhe.hmm sushi.teringin nk mkn.

aTy _faRed~ said...

tak reti makan sushi...huhu..eehh..klang kat mane..?? :)

kaklong said...

swett...:)

Gadis said...

@kaklong

=)

Gadis said...

@aTy _faRed~

Gadis pun x brape reti sgt nak mkn sushi tu...

tapi try jugak...=)

Gadis said...

@Cikpuan rara

nak resepi yer..

nnti Gadis buat kan resepi yer..=)

Gadis said...

@aTy _faRed~

klang kat taman sri andalas...

Miss Marea said...

sekali tgk i tertipu.. ingatkan betul2 kat jepun ahahahaa.... ;p