Wednesday, March 14, 2012

Wordless Wednesday : 12 ~ Teringin Nak Makan Ni

Assalamualaikum...

Gadis bukak je laptop terus terpikir nak makan lauk ni..
nak mak  a.k.a Grandmama yang masak plak tu...
adessss...
huhuhu...

 Asam Pedas Ikan Pari...
daun kesom yg sedap 2...

 Mee Bandung...
mmg superb...

Laksa..
Paling pebret...
hari tu husben dh belikan...
rase tak sama...
huhuhu..

 Udang Masak Sambal...
Nyumnyum...

 Ayam Paprik..
Perghhh...^_^

 Sotong Oren msk smbl ni kalau mkn ngan ikan masin lgi sedap...

Sotong ring ni pun same...

cukup lauk utk seminggu...
Masyaallah...sedapnyer...terliur...
huhuhu

p/s : nmpk mcm bnyk nk mkn tapi bile mkn sikit je....=)

12 comments:

~ NANA ~ said...

ngidam ek? byk betol lauk, semua sedap2 lak tu...hehe

maszull said...

assalamualaikum ...wah byk nyer nak mkn cucu grandmama ni ...mcm mana nak buat jauh sgt la kalau tidak grandmama boleh la masakkn n suapkn ye x...hehehehhe...:)

p/s cucu grandmama mcm mana wat apa tu..?

asha said...

mcm tu lah selera org mengandung.semuanyer nak makan.mcm kakak kt opis asha sekarang pon mcm gadis gak:)

Hana Soffelia said...

Ya Allah.. kenapalah lauk pauk kat sini semua sedap2 ni. Buat Hana lapor semula. hehe Harus singgah pasar malam ni balik kerja.

cik gold said...

laksa tu laksa johor ke??
wah sedapnya!!

iyan shazlind said...

ish2 kita yg takde lagi baby dlm tummy pun ikut terkecur air liur ni tgk gambar2 ni..hehehe

Gadis said...

@iyan shazlind

amboi...
lom makan lagi tu...hihihi

Gadis said...

@cik gold

laksa penang dear..

laksa johor pekat kuahnyer..=)

Gadis said...

@Hana Soffelia

wahh...nak ikut pegi pasar malam...hihihi

Gadis said...

@asha

owhh ye ke..
tapi makan nyer x banyak asha..
sikit je Gadis makan..buat jamah...hihi

Gadis said...

@maszull

waalaikumussalam..

tu la..
kalau dekat leh suapkan..
huhuhu

Gadis said...

@~ NANA ~

haah la nana...
ngidam plak secara tbe2..

tapi nk sowh grandmama mskkan punyer la jauh...hihihi