Saturday, June 23, 2012

Nak Rasa Yang Ni Pulak La....

Assalamualaikum...

Selamat Pagi wahai jiran-jiran ku sekalian...

Pagi-pagi Gadis dah nampak 1 iklan yang buat Gadis nak rasa..
hihihi...
semenjak 2 menjak ni, Gadis suka makan aiskrim je...
tapi segala aiskrim Mc.D...
sebut je dah terliur..
inikan tengok gambar..lagi la rase nak nak & nak jugak...
^_^

nampak sedap tak?
pada Gadis mmg sedap jek..
hihihi...

sebelum dapat makan aiskrim tu...
husben suruh makan aiskrim ni dulu...
supaya tak kempunan sangat...
hihihi


aiskrim ni memang sedap...
tak muak...
nyummyy...
opsss...pepagi dah makan aiskrim...hihihi

k la..
see u olls next entry..
^_^


6 comments:

Taty Hasbi said...

Sedapnye akak..pepagi dh makan eskrim eyk...hehehe...Tapi kan eskrim mekdi yg bru ni mmg sedap kak...ce try cepat..hikhikhik..^_^

maszull said...

assalamualaikum along...nak juga sedap nyer...:)

Gadis said...

@maszull

waalaikumussalam...
hihihi...

nnti boleh beli...^_^

Gadis said...

@Taty Hasbi

tu la..
bgn je teringat aiskrim..
hihihi..

wahhh ye kerr..
ni lagi menambahkan eksited nak try aiskrim baru ni...

nyummy...

aTy _faRed~ said...

kecur air liur pepagi ni..;p

Gadis said...

@aTy _faRed~

kecur yer..
hihih...

jom makan...=)