Saturday, November 3, 2012

Dah Pandai Nak Layan Bercakap...

Assalamualaikum..

Dari pagi tadi Gadis dok upload video Darwisy yang dah nak pandai layan kiter bercakap..
seronok tengok dier dah pandai macam-macam...

Grandma nyer yang sibuk suruh upload video Darwisy..
rindu teramat kata nyer..
Al-maklum la..cucu sulung yang pertama..
lelaki pulak tu..
adik beradik Gadis semua perempuan..
tu yang bila dapat cucu lelaki bukan main seronok lagi grandma & atok nyer...hihihi...

Bila Gadis agah dier mmg dah pandai nak layan kiter jugak..
tapi video kat bawah ni, video Darwisy konon-konon tgh cakap ngan patung Garfield..
hihihi






k laa..
see u olss next entry..
^_^

p/s : pantang cakap nak jalan-jalan dengan Darwisy..time tido pun sanggup tak tido..hihihi

6 comments:

maszull said...

assalamualaikum along....awisy ! awisy ! apa la yg dok ckp ngan garfield tu...marah ke garfield x layan awisy yer...:)

Mila Ahmad said...

ala tomey-tomey nak menyembang ye...

Siti Saleha said...

Wah seronokkan dpt tgk perkembangan anak membesar. Doakan Cek Ya cepat dpt zuriat dan comel mcm baby gadis.

mrs gold said...

dah pandai ye...x lama lagi dapat kaki lak...jenuh la u nak kejar..hehehe

With Julia said...

Best yer dgr baby ckp2 ngan bear eheheh..waa dah dua bulan baby? samalah kita ye baby dear..nanti citer2 eh

aTy _faRed~ said...

alololo..comel nyer..teringat lak dulu2 qaleef macam tu..sekarang..dah pandai jerit2 ..;p