Friday, November 2, 2012

Genap 2 Bulan

Assalamualaikum...

Selesai sudah keje memasak,mengemas & membasuh...
Drwisy tido je cepat-cepat buat keje..
kalau tak memang nak melayan kerenah dier yang comel tu jek..
hihihi..

Alhamdullillah hari ni genap 2 bulan Muhammad Darwisy Zulkarnain..
dah pandai macam-macam dah..
bila Gadis agah dier,dier pun macam nak cakap jugak..
hihihi..
dah pandai senyum-senyum bila tengok kiter..
yang paling klakor nyer, kalau bangun pagi tu kene senyap-senyap & nyorok-nyorok ..kalau tak Darwisy nampak Gadis terus nak suruh dukung dier..huhuhu..
bertuah punyer anak tau..
^_^

Tapi yang paling Gadis macam terasa cepat sangat bila Darwisy dah asyik dok mengiringkan badan dier..kononyer nak meniarap la tu..
hihihi..
cepatnyer...xperla..
bila time Darwisy nak mengiring Gadis tengokkan je kot-kot dier berjaya dalam misi dier tu..
hihihi..




k la..
see u olss next entry yer..
^_^

p/s : Minggu depan cek up 2 bulan kat KK Serendah...

16 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

comey!

ctmah said...

sekejap jek.tau2 dah 2 bulan kan..

fifi tiez said...

Anak i pun dah mngiring.i rasa sbb masa diaorg bf..diaorg biasa mngiring kot..tp risau gak diaorg tertiarap kan..

hayati hashim said...

hai kembar..
dh buat percubaan nk meniarap ke?
syabas syabas.. Aisy blom ada tnda2 lagi pun..

Aeen said...

Cpt jer rse da 2 bln kn..ain next week bru bby umur 2 bulan...

mynameismy said...

wah.. belog ibu baru ni dah berwajah baru...:D

kejap je dah besar... kalau keje nidah kena masuk keje dah sbb dah 2 bulan hehe. dah balik serendah ke?

Munnafendy said...

comelnyaaaa darwisy!!!!!

maszull said...

Assalamualaikum along....sekejap jer awisy dah 2 bulan mesti dah pandai mcm2 tu....nantilah kalau ada masa grandma dtg lawat Awisy yer....cayang Awisy.....

Gadis said...

@maszull

waalaikumussalam...mmg dh pandai mcm2 dh ni..hihih

Gadis said...

@Munnafendy

mekasih untie...=)

Gadis said...

@mynameismy

kene tukar..hihihi
tau x per..kalau keje mmg dh naik keje dh ni...=)

Gadis said...

@Aeen

tu la kan..sekejap je rasa...hiihih

Gadis said...

@hayati hashim

hai,,,
tu la..darwisy nk cuba jgk tu..tapi kepala x kuat lagi...hihihi=)

Gadis said...

@fifi tiez

maybe kot..tu yg cepat je nk mengiring...

Gadis said...

@ctmah

tu la..mmg rasa sekejap sgt...=)

Gadis said...

@:: Mrs.Eady ::

mekasih untie..=)