Monday, December 17, 2012

Jalan-Jalan, Makan-Makan, Menan Darwisy

Assalamualaikum...

Alhamdullillah masih berpeluang bernafas di muka bumi Allah...
bersyukur padamu Ya Allah

pagi-pagi Gadis dah update entry ni..
biasala, kalau Darwisy dah tido mmg senang skit keje mama nyer ni..
masak untuk tengah hari, pagi2 tadi Gadis dah siapkan..
kemas umah & segala macam keje semua DONE !!!

untuk entry Gadis yang bekerja atau suri rumah tu..
semua bagi komen membina untuk Gadis buat pilihan samada nak bekerja atau suri rumah..
jadi Gadis dah buat pilihan...
dah pilihan tu Gadis akan usahakan sehingga Gadis berjaya...
Insyaallah..aminnnn...

opsss...
hari rabu yang lepas bezday husben Gadis...
dengan best nyer husben cakap 
``tak payah masak la hari ni hney..
sayang belanja makan, ``
isterinya ni senyum sampai ke telinga la kan..
hahhaha...

mula-mula husben bawak jln kat Wangsa Walk Mall
pastu Kitorg pegi JJ Rawang yang dekat je tu..
dapat jugak berjalan kan..
hihihi..
dah sampai terus makan..
makan kat Kenny Rogers
sebenarnyer Gadis pernah makan sekali je..
tu pun ntah zaman bila...
ni kali kedua..
makan ngan husben ngan Darwisy..

Darwisy mula-mula baik je...
bila feel dier dh dtg..asyik nak pegang je..
dah tak nak dok stroller...

 mase ni mood dier ok lagi..

haaa kan dah...
``mama, Darwisy tak nak dok dalam stroller..``
sabor je la..
makan dah kene gilir2 ngan husben..

 sedappp...
^_^

 ^_^


husben kene pegang Darwisy dulu..
Gadis dah sudah makan baru la Gadis pegang Darwisy..
tengok tu,bukan tau dok diam-diam..hihihi
Darwisy2..

lepas makan kitorg round-round dulu..
pastu Darwisy dah ngamuk nak tido..
dah terus xde nak jln-jln lagi..
masuk kete terus tido..
tapi husben sempat ajak singgah Tesco jap..
katanya nak beli Darwisy menan..
layankan je..

sampai je Tesco..
Darwisy fresh balik...
diam je & biasala dier..jari sentiasa di mulut..
hihihi..

sampai tempat menan..
ada offer plak khemah budak-budak & bola nyer skali..
husben terus amik je la..

ada macam-macam bentuk..
nak kete jugak..
bila tunjuk kat Darwisy bentuk kete ni..
bukan main suka lagi dier..
hihihi..

Khemah tu harga sebelum offer 79.90
dah offer tinggal 39.90

bola tu sebelum offer 39.90 (100 biji)
dah offer tinggal 19.90

tapi dah cakap ngan husben..
x yah bukak dulu la..
rumah tengah sibuk nak pindah...
faham-faham je la kan umah nak nak pindah mcm mane rupenye..
dah sampai umah kat Pahang tu baru kita bukak..
hihihi..

k laa u olls..
see u next entry yer..
^_^

p/s : kalau dinding warna kuning, langsir sesuai kaler ape?
dalam kepala nak buat tema hitam kuning ni..^_^
ada cadangan tak ?

4 comments:

Siti Nursyamimi said...

klu baby dh ngamuk mmg mood nak jln2 trus off..mimi dh byk kali trkena penangan bdk yaya ni..hahhaa.
nywy, hitam kuning mmg gorgeous lah..i like! :)

mummy ammar said...

murahnya!! saya pun tengah cari2 gak bola2 dengan kolam air buat dia main...khemah macam ni style gak...:D

Nurul Husna said...

amboi...suka darwisy dpt mainan yer... Gadis, mcm tak sesuai je letak langsir kuning hitam...ce try warne yg soft2 mcm light brown or yellow

Mas Zull said...

assalamualaikum along...wah awisy dah dpt menan baru yer mesti dah tak sabar nak buka tu hehehehee...:)

p/s mak nyer yg excited sgt tu...:)