Friday, January 11, 2013

Rainbow Cake Sudah Siap..!!!!

Assalamualaikum..

Selamat Pagi jiran-jiran...
^_^
mulakan setiap hari dengan senyuman...

Fuhhh..
entry sebelum ni Gadis ada berangan nak buat rainbow cake...
sekali semalam pegi jalan-jalan sampai 5 shopping center..
memang penat jugak la..
tapi gigih jugak la nak buat kek ni..
hahaha...

percubaan pertama bila buat kek ni..
memang kene sabo la..
sebab nak bakar banyak kali ikut warna...
hihihi..
dan yang penting sekali Darwisy sudah lena diulit mimpi-mimpi indah..
tu yang paling utama sekali..
^_^

Bila dah dok sorg kat dapur buat kek ni..
Alhamdullillah siap dengan jayanya..
dengan ditemani oleh adik-adik & mak yang menjadi teman setia menunggu..

Bila dah siap je..
semua dok merasa..
dan resultnyer..
Sedapppppp...
^_^
Alhamdullillah..


Taaa Daaaaa...
Dah siap untuk dimakan...
nyummy..

cian kat husben..
cuma boleh tunjuk gambar je kat dier..
xper sayangg..
nanti hney buatkan untuk sayang yer...
^_^

k laa...
see u olss next entry..
nak hantar adik pegi keje kat Legoland..
yeeehaaaa...


p/s : Rindunyer kat husben Gadis..


10 comments:

Nurul Husna said...

gadis,...nak resipi....

Aty_Fared said...

rajin nye kamu.....:)

Anonymous said...

nak resepi boleh??

FY said...

rajinnye gadis =)

combi said...

wahhhhhhh..nampak sedap

Asz Miza said...

Aaaa cntik..nk resepi..hihihi..dr dlu brangan nk wat tak terbuat pn..

ctmah said...

wow!kecur la gadis oooii..hehehe

S.n.Fariza said...

Nakkkk..

Zira Aziz said...

cantik btol rainbow kek tu..

nurul said...

nice!www.the-simpleme.blogspot.com