Tuesday, February 5, 2013

Cuba Tengok...Sama Tak Perangai Anda..

Assalamualaikum..

Gadis nak kongsi info dengan jiran-jiran ni..

Anak No.1 berkepimpinan dan tegas
Anak No.2 - Penyabar & Kelakar.
Anak No.3 - Manja & Matang.
Anak No.4 - Baik & Bergaya.
Anak No.5 - Baran & Cool.
Anak No.6 - Ramah & Manja.
Anak No.7 - Tegas & Lawak.
Anak No.8 - Menerima & Sabar.
Anak No.9 - Rileks & Pendiam.
Anak No.10 - Penyabar & Baik.
Anak No.11 - Banyak Cakap & Kelakar.
Anak No.12 - Penyabar & Mengada.
Anak No.13 - Manja & Pendiam.
Anak No.14 - Baik & Penyabar.
Anak No.15 - Menerima & Manja.


Gadis anak yang no.1
memang sama..
^_^

Anda macam mana?



Kalau tak tempek gambar Darwisy tak sah..
hihihi..

k laa..
see u olls next entry..
^_^

5 comments:

Nurul Husna said...

husna no 3 n bongsu..manja tu betul, tp tang matang tu mcm blum matang je lagi..haha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

macam mana nak tau? orang dekat boleh tau kot.. tp rasa nya kan, semua ciri2 ada dalam setiap orang cuma peratus nya sikit2.

With Julia said...

Cantiklah baju baby darwisy....hehhe aah ek ju pun anak sulung sama mcm gadis...kita serupaa :)

PasirPantai said...

comey baby senyum!!!

Aty_Fared said...

akak anak no 3..manje...?? hurrmm..pikir balik nih..heheh