Friday, March 29, 2013

Jalan-Jalan Telok Cempedak

Assalamualaikum...

Selamat Pagi...
^_^
Moga segalanya dipermudahkan ...
aminnn..

Sabtu minggu yang lepas Gadis,husband n Darwisy pegi jalan-jalan Telok Cempedak..
dah lama rasanya tak tengok pantai..
kalau kat Johor nak cari pantai dan tengok orang mandi-mandi kat pantai payah skit..
kalau area desaru ye la kot...
tapi jarang sangat nak pegi sane..
hihihi..

So husband bawak kiotrg jalan-jalan..
best jugak la..
siap ada uptown..
rembat jugak baju Darwisy sehelai..
hihihi..

Tapi Darwisy mula-mula macam suka je..
dah lama-lama macam dah layu..
agaknyer kene angin laut..
best kalau dpt tido agaknyer..
hihihi..

jom layan gambar...
^_^

sebelum jalan pantai kiorg makan dulu..
lapo giler..
makan tengah hari dah lambat..
nasi goreng ayam nyer boleh tahan la rasenyer..
pastu nasi nyer n ayam nyer banyak nyer haii..
hihihi..
Alhamdullillah kenyang..

 Gadis makan nasi goreng kampung..
nasi nyer boleh tahan la banyak.
tapi tekak Gadis kata memang sedap..
nyummy..
^_^

 Bajet macam kat Goldcoast Australia la..
hahaha..

 Muka Darwisy yang tahap dah tak boleh senyum langsung..
hihihi




 garang nyer muka Darwisy..
hihihi




papa Darwisy konon perasan bergambar ala model..
tapi pakcik belakang tu la model sebenar...
hahahhaha...

k laa..
see u ollss..
next entry..

lepas ni Gadis update pegi riverview Pekan Pahang lak..
^_^

p/s : Kemas barang nak balik JB...tengah kecek husben ajak pegi sure heboh...Gadis tak pernah pegi semenjak sure heboh sampai la ke jom heboh..hihih

5 comments:

combi said...

da lama sgt xg teluk cempedak

With Julia said...

Lama x pi TC kampung cik hubby huwaaaaaaa sodap tuh mamam...suka mkn mee kari kt TC tuh ada satu sederet kedai cina...halal...sedappp

Mas Zull said...

assalamualaikum along...nape Awisy muka semacam jer tu mmg nampak garang nya cucu grandma sorang ni...hehehehee...:)

p/s semua tunggu awisy balik...:)

CikNaa said...

dah lame tak pegi TC..

Aty_Fared said...

Pernah pergi telok cempedak ni tahun 2003 ker 2004 dolu2..lame dah kan...