Thursday, June 13, 2013

Nak Berjalan Sendiri Pulak...

Assalamualaikum..

Alhamdullillah kenyang sudah perut Gadis ni..

jadi lepas makan kiter update blog jap la kan..
hihihi...

2 minggu lepas bawak Darwisy jalan-jalan..
Darwisy pantang sebut nak jalan-jalan..sanggup tak tido..
lagi kalau nampak kiter pakai tudung..
lagi tak tentu arah dibuatnya..
macam la mama nyer nak tinggalkan dier..
hihih..

Sekarang Darwisy dah x nak dok walker sangat..
sekejap sgt rasenyer naik walker..
dier prefer nak jalan sendiri..
atau bergerak sendiri..
hihihi..

 Cak...!!!

 Tengok tu..
kiter yang ikut mane yang Darwisy nak pegi..
hihihi..
siap nak suruh kiter lepaskan tangan lak tu..


nak turun lagi tu..
x nak dokong dh..

k la..
see u next entry..
^_^


1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

x lama lagi nanti dah pandai berjalan sendiri... senang mamanya tak yah dukung2 lagi dah... he he he...