Monday, November 18, 2019

Cuci Washer Guna Sabun Kedai Eco Je

Hai hai hai

Kadang kadang dok rumah pun memang tak tau nak buat apa dah

Nak berjalan pun rasa macam malas je
Kalau dah datang malas nya tu
Memang kaki semua naik atas
Hahahaha

Penyudah nya, Uyui dok terpikir baik cuci washer ni
Nak cuci dengan pencuci mesin dengan sabun Kedai Eco



Dah lama membeli sebenarnya
Tapi ni baru nak guna
Memandangkan takde gangguan baju yang nak dibasuh
Jadi time ni la kan

Tak susah pun
Senang je
Tadah air dalam washer pastu masuk kan je sabun bebola dalam washer

Selepas tu Uyui biarkan dalam 4 jam or 5 jam.mcm tu bagi segala kerak keluar


Kisah selepas 4 jam
Haaaa kau
Bukan main banyak kerak keluar
Tiba tiba rasa rasa bahagia nampak kerak tu
Hahaha


Dah nampak kerak tu
Biarkan je washer tu buat kerje seperti biasa
Sampai settle

So terus hilang murung  seorang suri rumah
😂😂😂

No comments: