OST - Takdir YangTertulis - Kendati by Amylea            

OST - Takdir YangTertulis - Kendati by Amylea




Detik yang mana ingin kau padam
Hati yang mana ingin kau simpan
Adakah aku
Adakah dia

Saat yang mana ingin kau hapus
Dari hatimu tentang diriku
Kerana kau tahu kita selamanya
Pasti turut kau merasakan

Jalan kita penuh tanda tanya
Namun apa pun jika denganmu
Terlalu melengkapi
Berat rasa yang menyerah

Kerna aku adalah dirimu
Dan hanya aku yang percaya cinta ini
Mau saja ku bohong hati
Mana mungkin cinta mudah gugur

Kerana hati ku selalu denganmu
Menempuh semua kendati apa pun
Pasti turut kau merasakan
Jalan kita penuh tanda tanya

Namun apa pun jika denganmu
Terlalu melengkapi
Berat rasa yang menyerah
Kerna aku adalah dirimu

Dan hanya aku yang percaya cinta ini
Yang percaya
Ku percaya kendati apa pun

Post a Comment

1 Comments

  1. Kalau dengar aje lagu ni, terus teringat cerita Takdir Yang Tertulis.. geram betullah dengan si Hakim.. hahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging