BUKU ILMU " KEMBARA MAHSYAR "            

BUKU ILMU " KEMBARA MAHSYAR "

 Assalamualaikum

Alhamdulillah kita dah melangkah ke tahun 2022.

Melangkah 1 tahun umur ke hadapan. 

Dengan anak anak yang semakin membesar terasa ajal tu semakin menghampiri. Dengan itu azam tahun baru 2022 berusaha untuk untuk lebih ke arah kebaikan & mendalami ilmu yang ada.

Ain beli buku ni dah lama sebenarnya tapi ni baru nak review sebab Ain banyak kali baca untuk mendalami setiap cerita yang ada dalam buku ni. 

Bukunya bertajuk

BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!

KEMBARA KE ALAM MAHSYAR

hasil tulisan

FARIS ZULKHARNANE.

BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!

BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!

BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!

Dalam 1 kotak ni akan ada 2 buku 
Penanda buku
Kalender
Kad Talqin
Peta Padang Mahsyar
Kad Wasiat

BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!

Muka surat pertama je dah menjentik hati nurani yang paling dalam. 

BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!
Bab dalam buku 1

BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!
Bab dalam buku 2


BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!
Panjang lagi perjalanan kita selepas di Alam Barzakh


BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!


BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!
Kad wasiat terakhir untuk kita amanahkan kepada keluarga. 


BUKU KEMBARA MAHSYAR WAJIB BELI!!!

Masyaallah. 

Terjentik terus kat hati ni, banyak mana kita ingat Allah, banyak mana kebaikan yang kita dah buat untuk dapat keredhaanNya. 

Terasa kecil nya aku ni. 

Allahuakbar.


Tak rugi untuk korang beli & baca. 

Ilmu Allah takkan pernah habis untuk kita dalami.

Semoga bermanfaat perkongsian Ain buat semua ya. 


Ain beli di Shoppee harga untuk set buku ni RM70.00 sahaja tidak termasuk pos.

Fb : Kembara Mahsyar


Post a Comment

0 Comments