Monday, July 25, 2011

Dah nak puase dah..!!! OMG!!! puase lom ganti lagi ni...

Minggu depan kiter sbg umat Islam dah nak menyambut bulan yang mulia..
Bulan Ramadhan Al-Mubarak...

Bulan Ramadhan mmg ditunggu setiap tahun oleh umat Islam..
sbb bulan Ramadhan ni ader keistimewaannyer tersendiri..

yang pasti selepas Ramdhan bulan Syawal..
mmg meriah time tu...
lagi dh nak ujung-ujung puase..
semua dh sibuk dengan itu ini dan segala bagai yang nak di beli..
slagi lom raye slagi tu la ader je bende nak di beli..
seronok nyer yang amat...

puase mmg puase jugak ..
tapi bagi yang nak mengganti puase sebelum bulan puase tu mmg berderet-deret je la gantinyer..
lagi-lagi orang perempuan..
mesti ader `cuti` bile time puase..
maknenyer mmg kene ganti la jawabnyer..
huhuhu..

Gadis nak citer org plak eh...
hihihi..Gadis sendiri pun tengah ganti puase yang lepas...
kalau x ganti mmg bergande2 la jawabnyer..

jiran-jiran dh ganti puase x???



Gadis ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak buat semua umat Islam...


4 comments:

Cik Mira said...

selamat mengganti posa.
selamat menyambut ramadhan!!!!!

Gadis said...

@Cik Mira

selamat menyambut ramadhan juga yer..^_^

zimie said...

jiran di sini dah ganti puasa dah.hehe.tak sabar nak menunngu 1 ramdhan ni.risau time tu datang bulann mengambang je.huhuhu

Gadis said...

@zimie

Alhamdullillah...

tu la..Gadis pun risau jugak ni kalau-kalau bulan mengambang jugak ni..hihihi...^_^