Tuesday, December 6, 2011

Inai Sticker RM2.00 je...

Assalamualaikum...

yuhuuuu jiran-jiran Gadis semua...
dah tgh hari dh ni..

perut dah berdansa dah ni..
hihihi..
opsss...Gadis berpuasa hari ni..
tengah fikir nak berbuka apa hari ni...
macam-macam dah fikir ni..

zzeettt..
berbalik pada tajuk enrty...
Masa majlis kahwin Gadis hari tu Gadis tak tempah mana-mana untuk lukis inai kat tangan Gadis...
Gadis beli sticker nye je..
senang dan save..
hihihi..
kene la ikut kemampuan kan..

inai yang kat jari ngan sticker..
Gadis pakai inai tiub je...
makcik-makcik ada buat inai dari daun inai tapi Gadis x sempat nak pakai yang tu...
husben Gadis yang pakai inai tu...
hihihi..

 daun inai...

 daun inai yang dah di blender...

 ini la sticker inai..hihihi...

 asalnya satu set tangan..tapi Gadis terpaksa gunting ikut jari sbb saiz tangan x sama..

pastu amik inai tiub tepekkan kat corak sticker tu...


ini la hasilnya...
hihihi...
x pekat sangat yang corak tu...
sbb Gadis pakai sekejap sangat...
^_^


malam sebelum perkahwinan Gadis pakai lagi inai kat jari je nak bagi pekat...
^_^

p/s : kalau pakai lama skit mesti dah macam inai lukis kan...
harga untuk sepasang inai sticker tangan cuma rm2.00 je..
sepasang inai sticker kaki rm2.00 je...
kat mane nak cari ? jawapannya kat kedai rm2.00 je..
macam-macam corak ada...
^_^

k laa..
see uollsss next entry yer...
^_^

21 comments:

FatinFirdaus said...

xpenah jumpa lagi inai sticker nih.. senang je kan... xyah susah2 panggil org suh letakkan.. :D

Lea Isnawi said...

oh. ade eh sticker inai, baru taw.

huhu

Suria said...

really ade sticker camtu..?
sgt jimat kalo camni...hihihi

utk yg jari ade x..? jual kt mne eh..? :D

kaklong said...

cantik dan kak long sgt suke...

thnks darling sharing...! :)

Wanie said...

first time tgk inai sticker ni..hehe..banyak nye tumbuk inai..satu family pakai ke ni?hehe

erin moshimoshi said...

wah nak jgk la for wedding erin .
tapi mcm x pekat kan jenis dye ..
walaupun gadis pakai sekejap ..
mmg cair kod

rara pinkmafia said...

tp better pakai yg ni sbb kalau pakai yg tube tu dye menggelupas.sakit tgn.

Gadis said...

@FatinFirdaus

mmg senang pun fatin...
dan yang penting jimat...=)

Gadis said...

@Lea Isnawi

hihihi...cara yang senang...=)

Gadis said...

@Suria

iyer dear...
ada sticker mcm tu...
kat kedai rm2.00 ada...

ada..=)

Gadis said...

@kaklong

mekasih kaklong...

welcome kaklong...=)

Gadis said...

@erin moshimoshi

boleh dear...

tapi kalau lama pekat inai tu...
=)

Gadis said...

@rara pinkmafia

Gadis pakai yang tube tu yang ok..
kalau pakai inai yang tumbuk tu menggelupas...=)

nurul izayani said...

lorr..x penah tau pun ada sticker inai ni,hehe..

dhiera said...

tak pernah jumpa dan tak pernah terfikir ada inai sticker. nice info gadis!

Gadis said...

@nurul izayani

rasanyer dah lama dah ada sticker inai ni...

tapi cume x perasan kot..

mula-mula Gadis pun x perasan..
dah lama-lama baru perasan...=)

Gadis said...

@dhiera

lepas ni dah boleh cari yer...

=)

nazirah said...

wah inai sticker pun ade ek da bole carik la kat kedai rm2 cmni murah je hee :)

Gadis said...

@nazirah

tau x per...

lagi jimat kos...

sticker rm2.00 + tiub inai rm3.50 baru rm5.50 je...=)

C i k P i p i T e m b a m said...

rasa mcm penah dengar je sticker ni. hehe. nk beli gak la... tp buat inai kt brickfields rm5 je kot.. india buat cntikkk :D

Gadis said...

@C i k P i p i T e m b a m

india kalau buat mmg cantik..

x dapat disangkal lagi dah...=)