Friday, August 26, 2011

Sape boleh parking macam ni???


Salam Ramadhan yang ke 26..
Alhamdullillah..

tinggal beberapa hari je lagi nak raya ni..
hihihi..
kalau ader budak-budak kecik lagi meriah kan..
tapi lom lagik..
hihihi..

eh terlupe plak..
Gadis jumpe gambar ni..

Agak-agak sape yang leh parking mcm ni??
kalau boleh kira hebat la..
hihihi...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hahaha...
Gadis mmg x pakar sgt..
silap-silap masuk longkang tu..
kihkihkih..

k la jiran-jiran..
see u olss next entry yer..
^_^

10 comments:

Fariza said...

ha3. x reti lgsg. hebat siapa yg parking cmni. he3

e k i n ♥ y u s r i said...

die angkat kot
hehe

Lea IsNaw! said...

wah! gila hebat
lea pun x reti nak paking cmtu
nk wat reverse park pun xreti.
T.T

Aisyah Ahmad said...

hebat betul.sya petak parking biasa pun tak lepas2..hahaha

maszull said...

salam..terer nyer sape yg parking mcm ni...slute betui....:)

Gadis said...

@Fariza

mmg hebat pun kan...=)

Gadis said...

@e k i n ♥ y u s r i

boleh terima juga pendapat tu..=)

Gadis said...

@Lea IsNaw!

laa ye ker lea.

same la kiter..takut nak parking reverse...=)

Gadis said...

@Aisyah Ahmad

xper..

practice makes perfect...=)

Gadis said...

@maszull

waalaikumussalam..

tau x per..mmg terer...=)