Thursday, October 27, 2011

Apa Sudah Jadi Dengan Guestbook ku....!!!!!

Assalamualaikum...

Selamat pagi jiran-jiran...
pagi-pagi Gadis dah menaip entry ...hihihi

nak tau x..
wahhh mcm nak mengumpat..
hihihi..

sbnrnyer bukanla mengumpat..
tapi Gadis dah terkejut dengan Gadis punyer guestbook utk wedding dah di transform oleh adik-adik Gadis..

mmg best betol kan..
^_^

Gadis hanya tersenyum je bile tengok guestbook Gadis dah di transform..
nasib baik diorg berdua transform page yang kat dalam..
0_0





ni la hasil keje adik Gadis yang 2 orang tu...
mmg kreatif & inovatif...
hihihih...

sabar je la kan..
tapi xpe jugak..
nampak macam meriah & cantik jugak bila dah ditampal macam tu..
hihihi...
Terima Kasih ye adik-adik ku..

k la..
see u ollss nest entry..
^_^

p/s : 23 hari lagi...=)

12 comments:

~ NANA ~ said...

pakai sticker ek? kretifff :)

Hunny Kitty said...

comel je letak stiker

Wanie said...

ok je sis, nampak ceria je lekat itu..:)

Gadis said...

@~ NANA ~

haah..pakai sticker..

credit ti adik2 ...hihihi

Gadis said...

@Hunny Kitty

hiihi..

mekasih....=)

Gadis said...

@Wanie

tu la..mmg dah terlebih cria dah tu...hihihi

aTy _faRed~ said...

ha'ah kan...pakai tu pon boleh jadi menarik.. kos pon murah..yg penting harus kretip kan..:)

Lea Isnawi said...

lawo2..
lea suka buat kad gune sticker

meh nak watkan utk akak

hihihi

dhiera said...

pakai sticker gitu je~ cantik! dan simple!

Gadis said...

@aTy _faRed~

yerr betul tu...^_^

Gadis said...

@Lea Isnawi

meh..buatkan utk akk...=)

Gadis said...

@dhiera

mekasih yer...boleh la try nnti...^_^