Sunday, December 11, 2011

Dapat Doodle dari Munnafendy

Assalamualaikum...

Selamat pagi jiran-jiran Gadis...
hope semua nya sihat ...

Pagi ni Gadis suke sgt dah ni..
sbb Gadis dapat doodle pengantin dari Munnafendy

Cik Munnafendy ni sbnrnyer bride to be jugak..
hihihi..

Mcm mane Gadis boleh dapat doodle ni eh..?
sbnrnyer Gadis saje-saje mintak ngan dier doodle pengantin tu..
dan x sangka plak di respon dengan baik..
Alhamdullillah..
Gadis mmg x pandai buat doodle ni..
hihihi..
ada insan yang nak memberi nya..
Gadis terima dengan tangan yang terbuka...
Terima kasih yer...^_^

jom tengok doodle yang Cik Munnafendy buatkan utk Gadis...

cantik x???
Gadis mmg pilih warna oren hitam..
sama macam majlis persandingan Gadis 3 minggu lepas...
siap dgn veil..
mmg suka sgt2...
hihihi..

p/s : Gadis nak ikut pegi rombongan meminang ni..hihihi
nak ikot???

k la...
see uollsss next entry ye...
^_^

13 comments:

me said...

cantik...belah laki tema warna apa?k.long tak dpt pegi belah lelaki sbb adik sepupu yg kat ipoh tu btunang

Lea Isnawi said...

cantek sgt !!!

nasha sanza said...

comelnya..jeles la..

maszull said...

assalamualaikum ....wah cantik doodle tu....:)

erin moshimoshi said...

cntik2 ..bestnyeee

Sha. N. said...

Nice and sweet.=)

fazlien said...

alala..cml btl kartun ni..hehe

Gadis said...

@Lea Isnawi

mekasih lea...=)

Gadis said...

@nasha sanza

hihihi...

credit to munnafendy...hihih..

Gadis said...

@maszull

waalaikumussalam...

mmg cantik...=)

Gadis said...

@erin moshimoshi

mmg cantik..
Gadis pun suke sgt2..=)

Gadis said...

@Sha. N.

thanks dear...=)

Gadis said...

@fazlien

hihihi..

mmg mcm betul ni kan...=)