Saturday, December 10, 2011

Terkejutnyerr...Tapi Agak-Agak ok x?

Assalamualaikum...

Selamat pagi..
dah nak tengah hari dah pun ni..
hihihi...

Sign in je blogger ..then Gadis terkejut beruk tengok header Gadis telah bertukar menjadi gedabak beso...
hahaha..

ni header yang lame...
status bujang..
hihi


ni mesti keje adik Gadis...
Gadis mmg ada sowh dier buat tapi x de la secepat ni..
dan ini hasilnya...


macam tajuk entry Gadis...
rasa-rasanya ok x header baru Gadis ni?
banyak lagi yang nak diubahsuai blog Gadis ni..
al-maklumla..dah bertukar status umah pun kene tambahkan hiasan kan...
hihihi...

k la..
see u olss..
next entry...
^_^

12 comments:

nurul izayani said...

comel je tajuk ni,hehe..

Lea Isnawi said...

terkejut jugak

besor gedabak org nya

hihi

~ NANA ~ said...

hehe header baru lg comel & sesuai dgn status wife :)

Wanie said...

ok sangat2 la gadis :) still pinky..hehe

maszull said...

assalamualaikum gadis or wife org....terkejut bila buka punyer la gedabak beso nyer header baru tu...hehehehe...:)

Lynn said...

hehe..ini jer yang mampu..weee~~

Gadis said...

@Lynn

mekasih adik...=)

Gadis said...

@maszull

waalaikumussalam....

haah mmg beso gedabak pun tapi dah di adjust balik dh tu...=)

Gadis said...

@Wanie

thanks wanie...=)

Gadis said...

@~ NANA ~

wahhh ye ker nana...

thanks yer..=)

Gadis said...

@Lea Isnawi

tau x per..
jgn terkejut2 yer...hihihi

Gadis said...

@nurul izayani

comel yer...=)