Moisturizer Terbaik Untuk Kulit Berminyak | Kulit Muka Lebih Glowing Dan Lembut Tanpa Rasa Melekit            

Moisturizer Terbaik Untuk Kulit Berminyak | Kulit Muka Lebih Glowing Dan Lembut Tanpa Rasa Melekit

 Assalamualaikum Hai korang

Hari ni Ain nak share sikit pasal pengalaman Ain yang memang dari zaman remaja lagi tak pernah selesai lagi masalah iaitu masalah kulit berminyak yang agak teruk. Korang bayangkan bangun tidur kulit berminyak, nak tidur pun sibuk lap minyak di muka. Belum lagi cerita dengan kehidupan suri rumah yang sibuk dengan aktiviti rumah, ambil dan hantar anak sekolah. Sudah semestinya kulit muka memang sentiasa terdedah dengan cuaca yang tidak menentu. Kadang kadang rasa malu dengan kulit muka yang tak sihat.

So Ain pun ambil keputusan untuk cari moisturizer terbaik yang boleh bantu kulit muka Ain sihat semula.

Dengan perasaan ingin mencuba Ain pun cuba product dari Hansaegee Nature iaitu Aqua Whitening Cream. Risau? Sudah semestinya sebab mana la tau kalau kulit Ain tidak memberi kerjasama sebab kulit Ain sangat sangat sensative.

Alhamdulillah setelah 2 minggu berlalu, minyak pada kulit muka Ain berkurangan. Happy!

Sebab husband pun nampak perubahan ketara pada kulit muka Ain.


KENAPA KORANG PATUT CUBA HANSAEGEE NATURE AQUA WHITENING CREAM?

1.

Tekstur cream ni tersangatla ringan dan ia sejenis pelembap muka atau moisturizer water based yang dapat membantu dalam mengawal kulit berminyak.


2. 

Aqua Whitening Cream ni merupakan pelembap muka yang berasaskan 'water based' yang mana kita boleh nampak akan ada 'water drop' apabila kita sapukan pada kulit. 

Dengan itu, ia adalah moisturizer yang bagus untuk kulit kita dan ianya mudah menyerap terus ke dalam kulit. So kulit kita akan kekal segar dan sihat. Jadi pori kulit tidak akan tersumbat dengan minyak yang berlebihan dan sentiasa lembap.



ANTARA BAHAN YANG ADA DALAM HANSAEGEE NATURE AQUA WHITENING CREAM

NIACINAMIDE

Bahan yang digunakan dalam pelembap muka Aqua Whitening Cream ini juga bahan dari kualiti tinggi seperti Niacinamide dan yang mana mencerahkan tona kulit tidak sekata dan mengawal minyak di muka.

EKSTRAK HERBA

Diformulasikan dengan ekstrak tumbuhan semulajadi yang meningkatkan penyerapan jauh ke dalam kulit. Selain itu, ia juga memperbaiki kemerahan dan kulit rosak akibat sunburn, non-comedogenic iaitu tak menyumbatkan liang pori serta membantu mengekalkan kelembapan kulit muka.




PERASAAN ?

Happy sangat bila kulit wajah yang dulu tak sihat kini menjadi lebih sihat dan segar. Bila banyak manfaat yang kita dapat untuk kulit muka kita akan jadi lebih berkeyakinan untuk keluar rumah dalam apa jenis cuaca pun.



Dengan erti kata lain, Ain sangat berpuas hati selepas menggunakan moisturizer terbaik ni. Kulit Ain lebih glowing dan lembut. Selain itu, yang paling best nya moisturizer untuk kulit berminyak ini tidak melekit bila apply di kulit muka. Bila bangun tidur dan sewaktu nak tidur, minyak pada kulit muka tersangatlah kurang.

So kalau ada yang tanya Ain guna product apa? Ain akan terus suggestkan moisturizer dari Hansaegee Nature, Aqua Whitening Cream ni. Jangan risau Aqua Whitening Cream ni bebas alcohol, bebas paraben dan bebas sulfat.

Yang paling penting penggunaan secara konsisten pun perlu untuk dapat hasil yang terbaik .


Website : www.hansaegee.com/shop

IG Page : https://www.instagram.com/hansaegeenature

FB Page : https://www.facebook.com/HansaegeeNature

Youtube : https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia

Post a Comment

1 Comments

  1. Best! Dah pernah pakai! Moist je rasa bila pakak, barulah nampak lebih glowing...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging