Wednesday, December 14, 2011

Wordless Wednesday : 07 ~ Teringin Nak Pakai Tak Kasut Ini?

Assalamualaikum...

 01. Adik Gadis cakap kasut sofa...hihihi

 02. Tak tau mcm mane nak jalan nanti...=)

 03. Save budget

 04. Baik kaki ayam dari menyusahkan...

 05. Kasut Penjara

 06. Apalah perasaan kalau pakai kasut ni..??^_^

07. Pada b2b..teringin tak nak pakai kasut ni masa bersanding...hihihi...

see u ollss next entry
^_^

18 comments:

Lea Isnawi said...

yg no.4 tu baik xde kasut

hahaha

anaztasias nora aira said...

nora suka pakai wedges hehe :)

justin lover said...

eden lebih rela pkai selipar jepun je...haha^^

Fariza said...

hik3. x sanggup :(
unik kan

dhiera said...

bukan sekadar tak nak tapi tak kan~

~ NANA ~ said...

mak oii pelik2 nye...tp yg last tu blh diterima lagi...hehe

Nurul Iman Rosman said...

perghhh!
parah parah.

hahaha :D

Gadis said...

@Nurul Iman Rosman

mmg parah...=)

Gadis said...

@~ NANA ~

mmg pelik...
ishy3..

yang last tu mmg boleh diterima tapi masih pelik lagi...=)

Gadis said...

@dhiera

hihihi...=)

Gadis said...

@Fariza

hihiih...

mmg unik...=)

Gadis said...

@justin lover

wahhh...lagi senang...=)

Gadis said...

@anaztasias nora aira

yaaa..betul tu...

lebih stabil kan...=)

Gadis said...

@Lea Isnawi

tau x per...=)

Zila Nora said...

kasut no, 2 tu memeang awesome lah punye!

aTy _faRed~ said...

siyes memang pelik2 giler...yang paling ok cume kaler merah tu jer.. yang lain..tak sanggup kot nak pakai..lagi2 yang tali samapai atas tu..huhu

Gadis said...

@Zila Nora

hihihi...=)

Gadis said...

@aTy _faRed~


hihihihi...walaupun pelik ada jugak orang yang nak pakai lak tu...hihihi