Friday, May 11, 2012

Ceklat Ice Blended

Assalamualaikum...

Weeee...
petang yang bahang n panas ni kalau dapat minum air sejuk mmg sedap...
^_^
Gadis yg dok umah sensorang ni terpikir nak buat sesuatu...
hihihi..
bosan xde buat ape-ape..
jadi baik buat sesuatu supaya bergerak...
n terajin update blog terus..=)

Gadis buat ceklat ice blended..
main pakai buat jek..
redah je la..
janji dapat sejukkan tekak ni..
mmg sedap...
hihihi...

bukak peti ais nampak ais krim yang mcm x nak mkn oleh husben..
dier kate aiskrim ni x sedap..
tekak dier yg x sedap agaknyer..

ni la aiskirm nyer

ais

masukkan aiskrim dalam blender...
jangan pakai blender cili yer..
nasib baik ader blender lagi satu...
^_^

masukkan ais tadi

 blender sampai hancur...
dah mcm kat coolblog plak..
tapi coolblog lagi sedap..

 dah siap di blender...

dah siap untuk minum...
tapi kalau ader ceklat rice atau biskut ke mesti sedap..
nama pun xde bahan kan..
minum je la..
sedap jugak...
nyummy...
^_^

k la..
see u olss next entry yer..
^_^

p/s : tak sabo-sabo nak balik JB hujung bulan ni...yeeehaaaa.....^_^

8 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

sgt suke ice blended ms mengandung nie
huhuhuhuu

StrewberiManis =) said...

glurpppp kita pulak yg terliur
hehehe

memang kan, asal panas membahang, mulalah nak sejukkan tekak ni
rasa syorga gilee. heheh :)

maszull said...

assalamualaikum along...sedapnya ceklat blander tu nyummmmm...:)

Lea Isnawi said...

wahhh nampak sedap!!

~lonelyna~ said...

Kretip la gadis ni..nanti lepas hbs pantang nak buat gak la.hehe

leeza said...

ya Allah sedapnye!!!! :'( kenape lah xde aiscrem if tak, boleh terus buat.. :(

now kite pon nak yg sejuk2 je, dpt minum air ais rase sedap sgt sgt

Gadis said...

@leeza

xper...nnti leh beli aiskrim n boleh buat yer...
nyummy...
tu la dgn cuaca yg panas ni..
mmg tekak sedap yang sejuk saje ni..hihihi

Gadis said...

@~lonelyna~

boleh saje kalau nak buat..
mmg sedap..
nnty try yer...=)