Friday, July 13, 2012

Nak Mintak Tolong Boleh Tak...

Assalamualaikum...

Dah tengah hari mcm ni masing-masing perut dah berbunyi-bunyi kan...
Alhamdullillah Gadis dah siap masak dah..
selalu kalau husben shift malam, petang baru masak...
semenjak 2 menjak ni pagi dah siap masak..
senang...petang dah boleh rehat...
^_^

zzzzzeettttt...
berbalik pada tajuk entry..
Gadis nak mintak tolong dari jiran-jiran sekalian untuk like header mak Gadis..
mak Gadis rajin bebenor masuk contest ni..
Gadis plak malas..tukang LIKE je la yang rajin..hihihi

Jiran-jiran pegi kat page ni..

pastu mintak tolong LIKE header ni...
klik terus kat header tu pun boleh..

terima kasih banyak-banyak Gadis ucapkan pada yang LIKE tu...
^_^

k laa.
see u olls next entry..
^_^



5 comments:

aTy _faRed~ said...

ok ok..akak like...:)

puan.mila said...

done like! :)

maszull said...

assalamualaikum along...mekacih yer sbb tolong promotekan..:)

iMah said...

done^^

Cik Puan Rara said...

ni mak awok ke?