Thursday, August 2, 2012

Ketam Sambal Serai...

Assalamualaikum....

Untuk bulan puasa tahun ni..
ni baru kali pertama Gadis letak gambar lauk untuk hidangan berbuka puasa...
selalu nyer dah masak..
pastu dah malas nak snap snap gambar bagai..
hihihi..
maklumla..
rase malas je tak sudah..
^_^

hari ni menu berbuka puase Gadis n husben
Ketam Sambal Serai...
Sayur Kangkung Goreng...


Gambar sayur kangkung goreng xde gambar,sbb dah nak berbuka kang baru Gadis goreng..
makan panas-panas baru sedap..
nyummy...!!!

k la...
see u olls next entry..
^_^

p/s : jiran-jiran Gadis berbuka apa hari ni?


6 comments:

Nurul Husna said...

nampak sedap..mintak resipi ...hehe

Aisyah Ahmad said...

wah nampak sedap.nasib baik say atak suka ketam sangat.kalo tak mesti terliur.Selamat Berpuasa gadis ;)

BAIZURA NATASHA said...

Gadis..nk resipi?

Gadis said...

@BAIZURA NATASHA

Gadis dah poskan entry resepi tu yer...=)

Gadis said...

@Nurul Husna

Gadis dah poskan entry resepi tu yer...=)

Gadis said...

@Aisyah Ahmad

Selamat berpuasa juga...=)